Ετήσια συνεστίαση του Ομίλου

20141120a

Ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή! Ο Όμιλος Φίλων Αστρονομίας γιορτάζει φέτος τα 17 χρόνια από την ίδρυσή του!

Euronews: Το ρομποτικό σκάφος Philae προσγειώθηκε στον κομήτη 67P γράφοντας μία νέα σελίδα στη διαστημική ιστορία

20141125a

To euronews είχε εξ αρχής προνομιακή πρόσβαση στο κέντρο ελέγχου των επιχειρήσεων. Η προσεδάφιση του Philae στον κομήτη κέντρισε το ενδιαφέρον όλου του κόσμου.  Η 12η Νοεμβρίου είναι μία ημέρα που η επιστημονική ομάδα δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ.

Αστρονομικό Ημερολόγιο 2015

20141121a

Το ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φίλων Αστρονομίας, εκδίδει κάθε χρόνο το Αστρονομικό Ημερολόγιο.

Η Rosetta συνεχίζει στην πλήρη επιστημονική φάση της

20141120b

Με την αποστολή του οχήματος προσεδάφισης να έχει ολοκληρωθεί, η Rosetta θα συνεχίσει τώρα τη δική της εκπληκτική εξερεύνηση, ευρισκόμενη σε τροχιά γύρω από τον κομήτη 67P/Churymov–Gerasimenko για το ερχόμενο έτος καθώς το αινιγματικό σώμα θα πλησιάσει όσο ποτέ τον Ήλιο μας.

Θανάσης Οικονόμου: Εχουμε ελπίδες ότι θα ξυπνήσει το ρομπότ Philae στον κομήτη

20141110

Κατάμαυρος σαν πίσσα, αποτελούμενος από νερό, διοξείδιο του άνθρακα και κάποιες άλλες πιο περίπλοκες ουσίες, είναι ο κομήτης Τσουριούμοφ- Γκερασιμένκο, όπως προκύπτει από μία πρώτη ανάλυση των ευρημάτων της διαστημοσυσκευής Philae, μία εβδομάδα μετά την απελευθέρωσή της από το διαστημικό σκάφος Rosetta και την περιπετειώδη προσεδάφισή της στον κομήτη.