Αστρονομικό Ημερολόγιο 2015

20141121a

Το ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Όμιλο Φίλων Αστρονομίας, εκδίδει κάθε χρόνο το Αστρονομικό Ημερολόγιο.

Η Rosetta συνεχίζει στην πλήρη επιστημονική φάση της

20141120b

Με την αποστολή του οχήματος προσεδάφισης να έχει ολοκληρωθεί, η Rosetta θα συνεχίσει τώρα τη δική της εκπληκτική εξερεύνηση, ευρισκόμενη σε τροχιά γύρω από τον κομήτη 67P/Churymov–Gerasimenko για το ερχόμενο έτος καθώς το αινιγματικό σώμα θα πλησιάσει όσο ποτέ τον Ήλιο μας.

Ετήσια συνεστίαση του Ομίλου

20141120a

Ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή! Ο Όμιλος Φίλων Αστρονομίας γιορτάζει φέτος τα 17 χρόνια από την ίδρυσή του!

Θανάσης Οικονόμου: Εχουμε ελπίδες ότι θα ξυπνήσει το ρομπότ Philae στον κομήτη

20141110

Κατάμαυρος σαν πίσσα, αποτελούμενος από νερό, διοξείδιο του άνθρακα και κάποιες άλλες πιο περίπλοκες ουσίες, είναι ο κομήτης Τσουριούμοφ- Γκερασιμένκο, όπως προκύπτει από μία πρώτη ανάλυση των ευρημάτων της διαστημοσυσκευής Philae, μία εβδομάδα μετά την απελευθέρωσή της από το διαστημικό σκάφος Rosetta και την περιπετειώδη προσεδάφισή της στον κομήτη.

Παύλος Μωραΐτης, με αφορμή το Πυθαγόρειο Θεώρημα – Καλλιγραφικές Απεικονίσεις και Αποδείξεις

moraitis

Η πρωτότυπη έκθεση «Αποδεικνύοντας το Πυθαγόρειο Θεώρημα – Καλλιγραφικές Απεικονίσεις του Παύλου Μωραΐτη», εγκαινιάζεται τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014, και ώρα 18:00 στο Ίδρυμα Ευγενίδου.